Labels

Wednesday 20 June 2012

TAHUKAH ANDA MENGAPA PENGIKUT PAS MENJADI GANAS?

Diantaranya kerana:- 

1.Amanat Hadi Awang
Tak pernah ditarik balik oleh Hadi Awang hingga kini. Menyebabkan hukum kafir mengkafir jadi tunjang menguatkan penentangan mereka kepada UMNO/BN.Akan diperkuatkan setiap kali DEKAT PRU. 


2.Bai`ah dan Sumpah Setia 
Bai`ah atau sumpah setia berlangsung dalam setiap kelompok mereka.Dari atas sampai bawah.Bahkan kalangan pelajar dan anak muda yg tak mengundi turut mengangkat sumpah setia ini.Orang agama ramai yang terlibat dengan bai`ah ini.Dan tak hairanlah jika sikap mereka mengelirukan.


3.Seruan Jihad 
Bagi mereka melawan UMNO/BN adalah jihadul akbar.Mengangkat senjata atau mengundi.Keadaan kini menyebabkan mereka memilih di atas pentas politik.Menghasut rakyat membenci UMNO.Dengan apa cara sekalipun.Menghalalkan fitnah dan tipu daya.



4.Kena main dengan Pemimpin/Ulamak mereka
Pemimpin mereka yg taksub politik dan ilmu sendiri.Sebab itu kenyataan mereka tak pernah seiring.Kerap berubah-ubah.Dasar yg tak berubah ialah menentang UMNO/BN.Dan mereka juga telah dipermainkan oleh Anwar Ibrahim dengan ketara sekali.



5.Gila Putrajaya
Dulu mereka kutuk Tun Mahathir.Kata membazir.Kini baru mereka sedar Putrajaya indah dan cantik.Pusat pemerintahan ini jadi igauan pemimpin mereka.Senang kata mereka sedang gila kuasa.



6.Fahaman dalam PAS
Dalam PAS ada Syiah,Khawarij,Wahabi dll.Terkini puak liberal dpt mempengaruhi PAS agar menyetujui kalimah Allah diguna oleh bukan Islam.Membenarkan pihak kafir mengulas dan memberi pandangan agama serta membenarkan ayat al quran dibaca oleh orang kafir sewenang-wenangnya.



7.Sudah kena beli
DAP dan PKR byk duit.Beli PAS yg hanya banyak bergantung duit derma,sedekah masa ceramah je.Bahkan duit riba pun jadi sumber nak menangkan pilihanraya.Banyak orang PAS tak jujur dengan amanh duit ini.Contohnya Tabung Memali dan Kohilal.Senyap tanpa berita.
Kerana duit pertahan la setengah mati siapa yang bagi duit.


PAS bakal hancur

No comments:

Post a Comment